sunnuntai 17. tammikuuta 2016

100.

Kuinka monta postausta voi tehdä yhdestä helposta rintasyövästä ? Vastaan itse: MONTA. Joku voisi sanoa jopa "liian monta". Mut joo, sellanen mä olen.

Mä tiesin jo vuosia sitten, että tällainen blogi tulee vielä joku päivä. Ja tässä se nyt on. Toivottavasti tästä on ollut iloa, hyötyä tai ainakin jotain muillekin kuin vain mulle. Mulle tää on ollut lähinnä päänpurkua, koska kirjoittaminen on vaan mun tapa. Elämäntapa.

Kiva, kun olette jaksaneet kulkea tätä matkaa mun kanssani tähän saakka ja toivottavasti jatkossakin. Kuinka kauan, sitä ei tiedä kukaan, mutta meikäläisen tuntien saattaa siitä hormonihoidosta vielä muutama postaus irrota... Tai ehkä se onkin TM, joka aloittaa hätäpäissään päänpurkubloginsa, kun meikäläisellä oikein alkaa kierrokset nousta.

VieläOliJotain:
Mä tiedän, että kaikki mun vanhat lukijani eivät ole halunneet näitä juttuja lukea syystä tai toisesta, ja se on ihan ok. B-stania on vapaa maa. Mutta toivottavasti teillä, jotka olette näitä möököjuttujani lukeneet, on ollut edes joskus hauskaakin. Kun ei tää nyt ole niin haudan vakavaa, eihän?

Tissi lähettää myös terveiset ja kiitokset kaikesta saamastaan tuesta. Eikä se nyt tarkoita rintaliivejä.

14 kommenttia:

  1. Loppukevennys :D
    Mitä kymppiuutiset ovat menettäneetkään.

    VastaaPoista
  2. TM pitämässä blogia, juu, mielelläni lukisin! :D

    Matkassa roikkunut pitkään eikä aikomusta jättäytyä junasta...

    Itselläni ei syöpää, kopkop, vielä ainakaan eikä toivottavasti osu arpa kohdalle, koska trombosytopenia. Miettinyt paljon miten hoidot järjestettäisiin kun arvot jo valmiiksi päin persettä. Pitänee hoitavalta hematologilta kysäistä kun seuraavan kerran on asiaa polilla asti.

    Pikkuserkun, tädin sekä Paapan olen taudille menettänyt. On virkistävää lukea toisenlainen kokemus syöpähoidoista!

    Terveiset Pohojammaalta!

    -Heidi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, niin mäkin lukisin. Vaikka on tollanen Jäyhä Jököttäjä ja kuuluu Hiljaisten Miesten klaaniin, niin kirjallisesti se on kyllä hyvä. Työnsä on vissiin opettanut. Ja kun saa miettiä sanottavansa. :)

      Lähdetään siitä, että ei tää sulle tule. Jos vaikka sovitaan, että mä olen nyt sairastanut tän kaikkien niiden lukijoiden puolesta, joilla tätä ei vielä ole ollut. :)

      Helpolla olen päässyt, mutta olen kuullut vieläkin kevyempiä hoitokertomuksia, joten ei tää tosiaan aina ole tuskaa ja hammasten kiristelyä.

      Terkkuja teille!

      Poista
  3. Seurannut olen, alusta asti ja jokusen kommentinkin heittänyt. Tämä on ollut, jos en sano hauskin , niin positiivisin ainakin, tarina rintasyövästä ja ja sen hoidosta.

    Odotan mielenkiinnolla hormonilääkitysjuttuja. Ne alkavat säteilyn jälkeen, enkä missään nimessä haluaisi, ettet jatkaisi juttujasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kiva kuulla, kiitos. (Joku pahanilman raakkuja voisi sanoa, että "helppo olla positiivinen, kun on mennyt niin iisisti", mutta ei mietitä sellaisia. :))

      Mä kans odotan mielenkiinnolla, mitä siitä tulee. Luulen, että olen aika nopeasti hakemassa mielialalääkitystä... ;) Mutta en mä näitä juttuja lopeta!

      Poista
  4. Kiitos kun olet antanut meidän kulkea matkassasi.

    Hormoneista sen verran: aloitin tupakasta vieroittumisen lääkkeen avulla. Se puoli on sujunut yllättävän hyvin. Tupakat on nakattu roskiin eikä erikoisemmin tee mieli. MUTTA yksi lääkkeen sivuvaikutuksista on hormonilääkityksen vaikutuksen kumoutuminen. Joutavat pikkuasiat ärsyttävät tavallista enemmän. Mieluummin kuitenkin riivinrauta kuin tervakeuhko. Lähiomaiset saattavat olla eri mieltä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun ei ole tarvinnut matkaa tehdä yksin. :)

      Kääk! No, täältä tulee kohta vertaistukea riivinrautailuun. ;)

      Poista
  5. Tissille terveisiä ja toipumisia. Tässä on kyllä ilo ollut meidän puolella, joten kiitos, että olet jaksanut jakaa tän meidän kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tissi kiittää ja kuittaa. ;)
      Ja kiitos munkin puolestani. :)

      Poista
  6. Tekeekö Nollisblogi vielä joskus comebackin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uusia seikkailuja löytyy "Nollavaimo Ihmemaassa" -plokista. :)

      Poista
    2. Ja mie en oo tiennyt mitään :O

      Poista
    3. No, annoin viimeisessä postauksessa pienen vinkin, että saattaisi jotain löytyä jostain, mutta jos sitä ei ehtinyt nähdä, niin joo sitten ehkä eksytin. Sori, mutta nythän tilanne on korjaantunut. :)

      Poista