keskiviikko 6. tammikuuta 2016

tusina eli 2/5

Se on meinaan pitkä made, joka rullaa, kuten otsikoista saattaa huomata. Joku pakko ajaa ihmisen tekemään loppulaskentaa tältäkin osin. Vaikka nämä pyhät tässä välissä helpottavatkin tosi paljon.

Eilen hoitaja kysyi, miten olen jaksanut. Hyvin, vaikka kyllä totuus on, että joku tässä nyt meikäläistä väsyttää: arjen aikataulut ja lomanjälkeiset aikaiset aamut tai sitten tämä hoito. Se, että hoitsut jo tässä vaiheessa olotiloja utelevat, vihjaisi siihen suuntaan, että oiretta voisi kaiketi olla enemmänkin.

Työkaveri puolestaan eilen sanoi: "Miten sä voit? Sä näytät säteilevältä!"

Oletettavasti tuossa oli kaksoismerkitystä sellaiset fifty-sixty. Muutama muukin on meinaan sanonut, että näytän 'pirteältä' tai 'freesiltä' tai joltain vastaavalta. Olenkin pohtinut, että tarkoittivatko he, että näytän yllättävän hyvältä noin syöpäpotilaaksi vai olenko oikeasti ollut koko syksyn jotenkin nuupahtaneen ja harmaan oloinen ja nyt, kun olen terve, on värikin palautunut naamaan. Ei tiedä. Tai sitten uusi hiusmalli teki todellakin tehtävänsä, koska SE on HYVÄ.

4 kommenttia:

  1. Mulla on 3 kertaa jäljellä eli loppusuoralla ollaan. Maanantaina on viimeinen ja heti perään lääkärin loppuvastaanotto. Silloin saan myös tietää magneettien tulokset...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älyttömän hieno juttu! :) Mulla se viimeinen kerta on vasta 1.2. mutta onpahan ainakin tammikuu silloin ohi, jos ei muuta.

      Äläkä huoli niistä magneeteista, ei sieltä mitään ole löytynyt. Kunhan tutkivat viimeisen päälle, kun tilaisuus on. :)

      Poista
  2. Olit kuule oikeassa!!! Lääkärini soitti tänään ja kertoi hyvät uutiset! Epäselvät löydökset olivat kuin olivatkin harmittomia. Maksassa pieni kysta ja nikamassa hyvänlaatuinen hemangiooma, jota ei tarvitse seurata. Nyt rupeen uskomaan, että tämä oli tässä ja jatkan normaalia elämää. Ennusteeni on kuulemma erittäin hyvä. Leijun pilvissä! Todella hyvää jatkoa sinulle! Seurailen toki vielä blogiasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietysti mä olin oikeassa. :) Jos tuntisit mut yhtä hyvin kuin muut lukijat, niin tietäisit, että mä olen Noita ja tiedän yhtä sun toistakin paremmin kuin muut. ;)

      Oikeasti: aivan kerrassaan loistavia uutisia sulle!!! Oon niin iloinen sun puolesta! Se oli kuule just siinä ja nyt unohdat koko pskan, kuten tapana sanoa on. Ihan parasta jatkoa sullekin ja pysy vaan messissä. :)

      Poista